петък, 10 април 2015 г.

Catrice's Jet Lash Ultra Black Mascara // Going Back To Black




Здравейте, красавици ! 

Как сте? Знам, че отдавна не съм се появявала на небосклона, имам доста идеи надявам се да ви ги представя ! 

Междувременно започвам с ревютата на продуктите, които ми бяха предоставени за проба от Додис Интернешънъл. 

На първо място слагам своя фаворит- спиралата на Катрис. 

По принцип държа изключително много на миглите и подчертания поглед. Имам много спирали, сигурно почти колкото и червила и съм пробвала всякакви видове четки- форми, цветове, консистенции, формула и т.н.


Започвам от опаковката- красива, компактна, малко се поизтриха надписите, но пък аз и не държа много на тях( все пак я използвам и всеки ден). Хубавото на капачката е, че щраква леко и така сте сигурни, че е затворена и няма нужда да се върти безкрайно. 





Така- виждате къде се е поизтрило- и започва безразборното снимане. 


Следва най- хубавата част- самата четка. След като я извадя от тубичката излиза точно толкова количество туш, колкото е необходимо- както знаете при чисто новите спирали го има момента на прекаляване и оставяне на туш по миглите, нещо което при новите спирали мен много ме дразни. Тук нещата са точно обратните.

Самата четка е леко скосена, много удобна и обхваща всички мигли . 

След носене цял ден няма неприятни черни следи в зоната около очите, не се рони и се маха изключително лесно ! 

Ще ви оставя сами да видите ефекта от следващите снимки ! 










А вие пробвали ли сте тази спирала ? 

И коя е вашия фаворит ?

 
Пожелавам ви весели празници ! Бъдете живи и здрави !!

Целувки,

Зара 
 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)