сряда, 18 април 2018 г.

Пролет в пудра


Здравейте, прекрасни !

Пролетта най- накрая настъпи , няма сняг, единствено от време на време дъжд и много слънце. Прибрах си ботушите в шкафа, както и зимните палта и извадих пролетните кецове, ниските обувки и шарените шлифери и сака за пролетта.

Докато си подреждах нещата, забелязах колко продукти притежавам и използвам в момента, които са в една цветова гама. Събраните продукти в този пост са събрани единствено по този критерий, като ще се опитам да споделя впечатления за всеки, за който досега не съм ви говорила. 


Започвам със спиралата на Мейбълин, total temptation. Спиралата е най- новата от колекцията на марката. На цена е като останалите, като в момента може да се намери и на промоционална цена, около 10 лева. Нещо съществено, с което се отличава от останалите е мирисът. Четката е с косъмчета, голяма. Придава според мен повече дължина, отколкото обем. Позволява наплъстяване, не се рони. Използвам я може би от много кратко време, но засега ми харесва за ежедневна употреба и ми се иска да стигна до дъното й.

Продължавам с четките на Zoeva, които си купих от разпродажбата на Хилял и за секунда не съжалявам. Четките ми са номер 102 – която използвам за фон дьо тен и 231 – която е страхотна блендираща четка. Прала съм ги доста пъти и не са паднали косъмчета. Меки са и ги използвам всеки ден.

Парфюмът на Kenzo е точният аромат за пролетта. Изключително женствен и безкрайно траен. Усещам го през целия ден и въобще не ми се иска да свършва.

Трите червила са ми абсолютни фаворити за сезона – свежи цветове, поставят лек акцент върху устните,абе пролет ! Не че не си обичам и тъмните цветове, но тези просто имах нужда да понося – That’s Mauvie, San Diego, Rose. Съответно на Maybelline, NYX Cosmetics,Max Factor. Последното използвам заедно с молива на Bourjois , Coton candy. 


Хайлайтърът на Catrice е неразделна част от всеки мой грим. Страхотен цвят шампанско, розов със златист блясък, а ароматът е също толкова прекрасен. Продуктът все още може да се открие на dodis.bg

И накрая, но не на последно място- най- новата придобивка от преди няколко дни, новата ми чанта. Купих си я от магазин на ъгъла на Солунска и Ангел Кънчев и не съм сигурна, че има име , но ако да- със сигурност ще ви го кажа. Винаги има уникални модели, разнобразие от цветове, а момичетата там наистина имат търговски нюх и помагат с избора !




Това бяха моите съвсем случайно събрани продукти в „пудра”. А вие имате ли любими продукти в един цвят ?

Целувки,
Зарра

1 коментара:

  1. Интересна публикация :). Обожавам чантата, някаква идея къде из Пловдив мога да намеря такава?

    ОтговорИзтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)