четвъртък, 5 януари 2017 г.

Catrice HD Liquid Coverage vs Rimmel Match Perfection

Здравейте, красавици ! 

Отдавна бях замислила този пост, който да е малко по- различен, вместо стандартното ревю. 

Още от излизането си на пазара, фон дьо тенът на Катрис стана абсолютен любимец на много блогърки, а покрай тях и на много други момичета. Беше сравняван с фон дьо тена на Ревлон, но според мен, с този на Римел имат доста повече допирателни и могат да се наредят един до друг по много качества. 


Искам само да кажа, че и трите, които споменах по- горе харесвам много. За улеснение на някои от вас, които искат да разнообразят употребата на определен фдт, могат да продължат да четат. 

Фон дьо тенът на Катрис е в малка, стъклена опаковка. За нанасяне се използва капкомер, но трябва да се внимава, защото количество продукт пада и преди да сте натиснали помпичката. Много лек и лесен за нанасяне. В момента използвам него и го нанасям предимно с пръсти .  Покривността е средна, но за мен напълно задоволителна. Използвам отдолу база и определено издържа цял ден, дори и след тренировка. Много често съм получавала комплименти, че не личи че имам нещо на лицето, което е супер и означава, че изпълняват обещанието си за усещане за втора кожа. Аз използвам най- светлия нюанс, като от марката предлагат още два, по- тъмни. Изключително доволна съм и смятам, че цената оправдава всички качества. 


Римел предлагат отново няколко нюанса от серията Match Perfection , като аз имам отново най- светлия. Тук много ми харесва това, че има аромат, напомня ми на пролет. Нанасянето се улеснява чрез помпичка. Шишето тук е по- издължено и не толкова тумбесто. Покривността е малко по- голяма, но определено не тежи върху кожата и се усеща много лек и приятен. Озарява лицето и има слънцезащитен фактор SPF 20. 


Разликата, която имат е доста сериозна - този на Катрис се води матиращ, а този на Римел- хидратиращ. При този на Катрис матирането не е толкова изразено и затова си позволих да ги сравня. 



Ако се чудите какъв фон дьо тен да закупите, мисля, че един от двата биха ви свършили доста добра работа. 

Вие използвали ли сте ги ? Какво е вашето мнение ? Ще се радвам да го чуя ! 

Целувки, 

Зарра

4 коментара:

  1. Доста съм очудена от това ревю, тъй като от 3 месеца използвам двата паралелно и нямат нищо общо един с друг. Фон дьо тена на Катрис е много силно матиран, дори изсушаващ, крайно неподходящ за хора със суха кожа, и е високо покривен, докато този на Римел е с dewy качества, и ниско към средно покривен, доста хидратиращ... не виждам нищо сходно между тях..

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, благодаря ти за коментара. Аз също съм споменала тази съществена разлика. Върху моята кожа, този на Катрис въобще не е толкова матиращ. Целта не беше да ги сложа на едно ниво, а просто да ги сравня.

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм ползвала римелския, но ползвам този на Катрис и матира сериозно. Аз съм с мноооого ама мноооого мазна кожа и до сега не съм намирала толкова добре матиращ продукт, който да не тежи на лицето.:) Хубаво ревю. Беше ми интересно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара! При мен явно не си проявява толкова силно действието

      Изтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)