вторник, 26 април 2016 г.

L` Oreal False Lash Superstar Mascara : Ревю

Здравейте, красавици ! 

Как сте в това променливо време ? Аз тъкмо решавам да си прибера дебелите дрехи и хоп - имам нужда от по- плътна блуза или дори от боти. 

От известно време съм станала голям фен на Лореал и почти всичко каквото използвам в ежедневния си грим е от тяхната марка - абсолютна случайност !

Така че очаквайте следващите постове да са посветени на марката и на абсолютно положителни мнения. 

Днес ще ви споделя мнение за последната им спирала False Lash Superstar. Честно казано си я купих на голям късмет - исках да купя подарък на мама и ми я предложиха, но аз я взех за себе си, а на нея взех други чудеса :) . 

 
 Опаковката е доста стабилна, цвят металик, и доста голяма, в сравнение с останалите спирали, тъй като се състои от две части и две четчици. Поставянето на спиралата се извършва в две стъпки - първо се слага "разделител" ( така го наричам аз ) и след това тушът. 


 Четките и от двете страни не са силиконови, а с къси косъмчета, което според мен е добър вариант за разделяне и едновременно придаване на дължина. 

 Между двете нанасяния не се изчаква, няма нужда. Още при извършване на първата стъпка лично аз виждам разлика в миглите си - разделени са добре и са извити красиво. Това ги прави по- добре изглеждащи след нанасяне на туша . 

 Втората четка е леко извита, което за мен е още един плюс. Позволява се обхващане на всички мигли и лесно нанасяне. 



Използвам спиралата всеки ден. В началото ми се струваше, че прави миглите прекалено драматични, но пък за къде сме без по- изразителен поглед ! Не се рони и без проблем я нанасям и на долните мигли. Издържа повече от 8 часа без мърдане. Ако се чудите за нова спирала - горещо препоръчвам. 

А вие имате ли любима спирала от марката ? Или любима въобще ? 

Ще се радвам да прочета коментарите ви ! 

Ако искате можете да ме последвате във Фейсбук  или Инстаграм

Целувки, 

Зарра 

7 коментара:

  1. И аз я ползвам и съм доволна.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз я използвам! По - принцип им харесвам този тип спирала, но този път много утежнява миглите и ги слепва за разлика от по-старите им модели.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз за първи път използвам нещо подобно, но при мен го няма този ефект.

      Изтриване
  3. И аз я използвам! По - принцип им харесвам този тип спирала, но този път много утежнява миглите и ги слепва за разлика от по-старите им модели.

    ОтговорИзтриване
  4. Ползвала съм по-стария й вариант - не съм доволна, тотален фен съм на MEGALASH на MESAUDA и горещо я препоръчвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък точно тези не съм използвала, ще ги пробвам в най- скоро време. Мерси !

      Изтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)