неделя, 8 май 2016 г.

L`Oreal Paris: Infallible . Review

Здравейте, красавици ! 

Тъй като имам още доста идеи за постове, а и скоро очаквам продукти, които съм си поръчала, днес също ще ви зарадвам с ново ревю.

За да затворя кръга с продукти на Лореал (поне засега), ви показвам най- новото им матово червило от серията Infallible. 

 Отново покупка с история, по- скоро не покупка , а спечелена награда, но това тук няма значение, защото се представя един съвсем нов клас дълготрайни червила. 

 От марката обещават дълга издържливост на продукта, без напукване, целодневен свеж вид и абсолютна гладкост. Опаковката отново е много стилна и изчистена, точно в техен стил. От едната страна се намира червилото с апликатор а от другата- безцветен гланц, който може да използвате, за да освежите вида на цвета, тъй като според мен повтаряне на самия цвят въобще няма да ви е нужно. 

 Моят цвят е под номер 209 "Violet Parfait". Нюансът много ми харесва, не съм виждала нещо подобно при марката, а и при останалите. В зависимост от светлината придобива различен вид, в някои моменти ми се струва с кафяв отенък. За самата формула - придава леко чувство за опънатост в началото и все едно са ви сложили лак за нокти, но това не бих казала, че е неприятно, по- скоро ме изненада. Тъй като аз в 90 процента от времето съм ухилена, имах чувството и че червилото се напуква, но нищо подобно- стои си непокътнато, както съм си го нанесла. Нямам абсолютно никаква нужда да го нанасям през деня отново, дори имам леки затруднения при махането вечер- премахвам го с тампон с мицеларна вода. 

 Не чувствам устните си изсушени, но въпреки това, ако има някакъв проблем нанасям безцветния гланц. Както вече ви казах той си върви в комплект с всяка опаковка. 

 Апликаторът е стандартен, нанасянето е лесно, няма разтичане, червилото не е мазно. Използвала съм го досега без молив, но ако намеря подходящ бих пробвала. 

 И в заключение : много добър продукт-  комбинация от интересен цвят, издържливост и добро покритие без напукване и изсушаване. 

Вие пробвали ли сте червилата от серията ? Имате ли любимо?

Ако искате може да ме последвате във Фейсбук или Инстаграм 


Целувки, 

Зарра 

2 коментара:

  1. Наистина са много трайни и вечер ми се налага да ги махам с дегримьор :)

    ОтговорИзтриване
  2. Абсолютно ! Изтриването при мен дори е и по- трудно, тъй като не използвам гланца.

    ОтговорИзтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)