понеделник, 31 октомври 2016 г.

Летен пясък в есенни дни

Здравейте, красавици! 

Есен, студ, чайове, ботуши, топли шалчета - всичко това описва дните ми напоследък. Разбира се, грижата за ноктите ми е още по- приятна, защото използвам тъмни цветове, а това сами знаете привлича повече погледи, а и е неприятно, ако вие самите погледнете към ръцете си и нямате добре поддържани нокти. 

Имам прекалено много лакове, а идеята за този маникюр ми дойде, защото от мнооого време не съм използвала тези два лака и даже мислех, че са засъхнали и бях решила да ги изхвърля. 


На безименния и палеца съм поставила пясъчния лак на р2, марка, която е само на ДМ и за съжаление не се внася тук. Не е прекалено абразивен и няма как да закачи нещо, или поне се надявам. 


На останалите пръсти съм нанесла лак на flormar от матовата им серия, отново в сивата гама. 





Основите и топ лака са същите от предната публикация, затова минах 
 направо на цветовете. 

Направила съм нарочно снимки със светкавица, за да си личи блясъка и матовия лак . 

Харесва ли ви ? 

Какъв нюанс и какво настроение носят вашите ръце днес ? 

Целувки, 

Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)