сряда, 17 януари 2018 г.

Колко е важно да (не) бъдеш сериозен

Здравейте, прекрасни ! 


Няколко пъти започвах този пост, като всеки път отиваше в една много дълбока тема, а пък всъщност ми се иска да съм далеч по- позитивна относно това. 



Има си едно нещо, една страшна дума - депресия, която съм използвала доста често и ,която вече не искам дори да си помислям. Е, вече като минах този период, бих казала, че може да се нарече "застой" и нещата ще са далеч по- благоприятни. 


Но постът ще е позитивен, така обещах. 

Единствените неща, от които не успя да ме предпази мама, са демоните вътре в мен. 

Важно беше да го кажа. Защото ако не го повярваш, няма как да се пребориш.

Всичко ще бъде наред. Това също е нещо, което ми е важно да го кажа, и то на глас. Защото е важно да ти го каже някой, дори не-близък. Даже тогава ми се струва с по- голяма тежест. И аз не мога да го обясня. 



Помисли за нещата, които имаш ! Винаги, винаги започвай с мисли за това. Благодарността е едно от нещата, които предизвиква хиляди положителни честоти. И така ще предизвикате още повече щастие. Проверено !  

Нещата не са никога толкова лоши, колкото изглеждат. Ама и това е проверено. Не се вглъбявай в днешната ситуация, погледни по- отгоре на нещата. В повечето случаи "лошото" е свършило преди да е приключил дори деня. 

Заобиколи се от хора, които те мотивират и предизвикват да извадиш най- добрата си версия. Не винаги това са приятелите обаче. Ако почувстваш, че вече имаш не толкова близки хора, или пък хора, на които си разчитал, а вече изпитват завист, спокойно, нормално е. Животът се променя. Хората също. И това е проверено. Предполагам, че и от теб. 



Имай мечти и се бори за тях. Дори ако трябва да стоиш 4 месеца без работа, за да получиш накрая това, което искаш. И по- късно разбираш , че си е заслужавало всеки един ден. Проверено. А пък ако имаш подкрепата на родителите си, е още по- лесно. Сподели им. Те не могат да изживеят твоя живот, но могат да ти дадат съвет. Питай и говори. Най- добрата терапия. 


Създай платформа в блогър и говори за нещата, които обичаш и които те плашат. Не можеш да повярваш колко много хора имат твоите интереси или пък страхове. Пак говори. И ще бъдеш чут. 


Целувки, 
Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)