сряда, 5 ноември 2014 г.

Посипи ме с блясък # 2 / Rain your glitter on me # 2

Здравейте, красиви хора ! 

Как сте? Знам, че отдавна очаквате включване от мен , но ми се случиха доста неща , а и бях извън страната, така че ето ме отново при вас ! Бях обещала да споделя мнение за продукт/и, което ще стане днес или утре. Този път се появявам с идея за маникюр, от безбройната ми колекция лакове. Предните 2 седмици бях с гел-лак, та сега имах нужда ги позакрепя с подхранване и обикновен лак. 


Ще ви напиша имената по реда, по който съм ги използвала : 

1. Масло за нокти и кожички на Икаров - многократно ми е спасявало ноктите и кожичките и препоръчвам с двете ръце. След 2-3 минутно стоене на ръцете се отстранява с хавлиена кърпа и може да се започне с лакирането. 

2. Golden Rose от серията Selective - Creme Brulee - много обичан от мен цвят- много нежен и пасва на всичко 

3. Flormar neon colors #24 - Реших, че ще ми е прекалено скучно и си лакирах палеца и безименния в този доста по- контрастен цвят. 

4.  Gabrini confetti #12 - за всички останали пръсти , които не бяха в неонов цвят :) 

Ето и резултата : 



Харесва ли ви ? Очаква вашите коментари и идеи за маникюр :) . 

Целувки, 

Зара 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)