петък, 14 ноември 2014 г.

Мицеларна вода за суха кожа на Mixa

Здравейте, красиви хора ! 


Бях ви обещала отдавна ревю на продукт и по- специално на мицеларната вода на Микса, но тъй като затрих снимките и чак сега ги открих ви го предоставям в този ден и час. 

 Снимките са направени преди далечните 2 седмици , когато имаше сняг, а употребата на този продукт се съчетава идеално с климата. 

Започвам от цената, която ме привлече, когато си я закупувах- 400 мл за 6.70, което беше повече от добра инвестиция, тъй като почти не минава ден без да използвам дори само коректор и се налага многократна употреба.

Избрах видът за суха кожа, тъй като напоследък кожата ми се излющва от какви ли не външни и вътрешни причини. Явно ми е сезонът за смяна на кожата ( нали съм си змиичка, хихихи). 

Откъм почистване съм адски доволна. Напоявам тампона, без да прекалявам, минава очите- които по принцип са ми най- проблемни и успявам да премахна почти всичко. При повторно минаване остатъците от спирала и моливи/очни линии и всякакви други блясъци и контури са премахнати. Не образува филм и чувствам лицето си чисто. 


Състав :
Присъствието на глицерин определено оказва влияние и съм доволна от покупката си . На този етап не мисля да я сменям и мисля, че ще я довърша. За бюджетен продукт и не- медицинска козметика мисля, че е добра инвестиция и няма да съжалявате. 

А какво е вашето мнение? Използвали ли сте мицеларната вода ? Какво използвате в момента за почистване?

Очаквам коментарите ви ! 

Целувки, 

Зара  

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)