понеделник, 4 април 2016 г.

Любимци до 10 лева част 1 // Essencials under 5 euro pt 1

Здравейте, красиви хора ! 

Как сте? Пожелавам ви един изпълнен с много слънчеви дни Април ! 

Подготвила съм ви първа част от продуктите, които аз лично харесвам и са до 10 лева. Знам, че отдавна съм обещала поста и щяха да се натрупат много неща, затова ги разделям. Видях, че други блогърки/влогърки са правили подобни публикации и се надявам моите да се различават, за да може да натрупате повече нова информация и мнения

 Не съм спазвала някакъв принцип, когато подбирах кои продукти да включа в поста, ще ви ги представя накратко като кажа и защо ми харесват, а ако искате по- подробна информация винаги можете да ме питате. :)

 Първо ви представям четките на марката Miomare, която се разпространява от Lidl и могат да бъдат закупени от там, когато са налични. Марката предлага и четки за очи , но аз си избрах само тези за лице. Купих си ги преди около година, че и повече и не за мръднали. Издържаха всякакъв вид миене- шампоани, пране с различни гъбки и накрая почистването с разтвора на ebelin ( може да проверите поста ми за почистване на четките, където обяснявам по- подробно). И по същество - четките са 3 - за пудра, фон дьо тен и коректор и за руж. Много меки и приятни за използване. Не бухват след миене и не се скубят. Ако ги пуснат пак, ви ги препоръчвам- дори да вземете само една за проба, няма да е загуба на пари :) . 

 Единичните сенки на Catrice - продукт, който също попада в моята избрана класация. Сенките от двата края ми бяха предоставени от PR, докато тези в средата съм си купила аз. Имам и една от палитрите им, като там чувствата ми са смесени и реших, че тези сенки си заслужават повече. Тук пигментацията и трайността е по- голяма, освен това има и богат избор на цветове. Мисля, че няма да спра само с тези три цвята. 




Продължавам с небезизвестния топ лак на Essence. Продукт, който наистина си заслужава, а ако го нямате- задължително си го вземете. Казвам го като човек, който мие съдове на ръка, пере доста често на ръка и какво ли не. Освен че придава блясък и завършеност на маникюра, лакът "запечатва" цвета и не мърда около 5-6 дни. Наскоро бях чела, че са му променили състава и вече не е чак толкова добър. Имам нова опаковка и не ми се струва да е така.
Единственият минус, ако мога така да го определя, е липсата му по щандовете на марката. Така че, ако ви харесва трябва да сте доста наблюдателни. 


Пробвала съм почти всички продукти на Хималая- достъпни и качествени- какво повече ви трябва. Избрах да ви покажа балсамът за устни с какаово масло. Балсамът ми е любим първо, защото много добре хидратира и подхранва. Второ- какаовото масло като състав е най- близко до кожата, тоест най- добре може да се погрижи за нея. 

 Ароматът е много приятен и "сладък".

 Продукт, който използвам от скоро, но бързо се нареди сред любимците е този лакочистител на ebelin. Продуктът е без ацетон и съдържа арганово масло - факт, който може до някъде да успокои, че ноктите не се увреждат особено.
Липсва неприятна миризма, което за мен е плюс, тъй като сравнително често сменям лака си. Удобен е за използване, заради помпичката под капачката и няма излишни движения при употреба. 

 Нещо, което не спирам да използвам през лятото, а и през останалата част на годината - термална вода. Избирам тази на Avene, защото има ниска минерализация, понася се добре от кожата, освежава и облекчава. След употреба е нужно да се попие с хавлиена кърпа, тъй като водата не е изотонична и може да усетите опъване след като попие. Освен това, в този размер водата е идеална за носене навсякъде и постоянна употреба. 

 На етикета, производителите са описали къде и как може да прилагате водата. 

 Лак за коса на Syoss - по принцип не съм голям фен на шампоаните им, тъй като ми дразнят скалпа, но с лака определено ме спечелиха. Има приятна миризма, задържа прическата - нещо, което при мен е абсолютно невъзможно. Пробвала съм какво ли не и винаги се начупва или изправя- точно обратното на това, което искам.

 Един вече ненов продукт на Garnier против изпотяване, но и единствен по рода си от този тип дезодоранти. Кремообразна формула, лек аромат, и наистина предпазва от изпотяване. Аз лично ви препоръчвам, дори да ви стане много голям любимец, от време на време да го сменяте с нещо друго, тъй като кожата привиква и може да дойде момент, в който няма да ви действа. 



 Крем с алое вера на Abopharma- продукт, който препоръчвам на всички, които прекарват дълго време в седнало положение на работа или получават отоци от разширени вени или задържане на течности. Подходящ е за лек масаж и дренаж на краката, а през летните месеци може да се слага за малко в хладилника преди употреба. 



На финала ви показвам имитатора на beauty blender - продуктът на ebelin. Справя се добре с течни продукти- разнасяне, blend-ване и т.н. Бях писала наскоро за него, така че няма да ви занимавам отново. 


Надявам се да съм била полезна и да преоткриете нови продукти с тази публикация. 


Целувки, 

Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)