сряда, 6 април 2016 г.

Код #синьо

Здравейте, красавици ! 

Знам, знам - втора публикация в рамките на толкова малко време - е явно и аз се събудих от зимен сън. Повлияна от ваденето на зъб и адските болки, които ме мъчат , реших да ви зарадвам с пост.

Темата дойде съвсем неочаквано. Като се събудих днес и сутринта ми започна естествения си ход, видях колко много синьо има около мен- под една или друга форма. А и напоследък започнах да си купувам много сини неща и да нося позабравени такива. А уж любимият ми цвят беше тюркоаз *мда, изневерявам*. 

 Естествено, повечето неща пак са козметични. Ще ви позанимавам и с една по- различна книга от това, което чета, но пък нали затова са книгите, да научаваме нещо ново и да излизаме от зоната на комфорт.*дори и когато става въпрос само за книги*

 Деница Дилова печели с този роман анонимния конкурс на Сиела за романи. Когато бях в книжарницата на "Витошка" ме привлече първо това, че е спечелила конкурса, второ - заради заглавието. От служителка в книжарницата научих малко повече за авторката и книгата. Оказва се се отнася доста крикити след спечелването на конкурса. Стилът не е висок, чете се лесно, а и има ретроспекция- нещо , което обожавам да намирам в книгите. Няма точна причина за това, просто ми харесва да търся развръзката преди още да е дошъл самият край ( голямо обяснение дадох). 

Историята много ми напомня на един fanfiction ( бях много зарибена по тях в гимназията) и със сигурност искам да я прочета. Като цяло не обичам да оставям непрочетени книги. 

 Колекцията ми с лакове се увеличи с още един - каква изненада ! По- скоро изненадата идва от цвета - никога не съм имала подобен, а като си подреждах несесера с лакове видях колко много имам в подобни нюанси. Еми този не е такъв, така че покупката на 2312434352 лак в колекцията ми е оправдана ( или поне с това се успокоявам ). 

 Не съм имала досега лакове на Colorama, а и ме съблазни намалението им в ДМ в подлеза на Софийския ( не знам дали е само там ) . Четката не е много широка, което не ми е проблем, цветът е много наситен дори и след първото нанасяне. Задължително използвам и топлак. Лакирах се в неделя, а вече е сряда и има нужда от много леки корекции, които почти не се виждат. 

 Много свеж, много летен, много син ( то как може да е малко син, не знам ) .

 Следва нещо позабравено - автоматичния молив за очи на oriflame. Много любим продукт, който не бях използвала много дълго време, защото бях наблегнала на очните линии. Моливът не е много мек и не се размазва. Ако имате кафеви очи, а и не само- пасва идеално. 




 Следва молив, който буквално не свалих от очите си през изминалото лято, а и съм сигурна , че и това ще бъде част от грима ми. Бях си купила пола в същия цвят, която също може да се досетите, че не спирах да нося. Е, говоря за молива на Rimmel от колекцията на Кейт Мос. Много приятен за нанасяне и носене. Може да се използва и като сенки. По- подробно ревю след няколко дни. 




 Продължавам с нещо , което е синьо само отвън, водоустойчивата спирала на р2. 

 За пореден път ще кажа, колко ми е мъчно, че марката не се внася в България - моля, ако някой от екипа на дм чете да се опита да поправи тази грешка. Спиралата си я обожавам, въпреки че почти свърши си остава любимец и си я използвам до последната капка. Четката е с косъмчета, придава обем и се трие с малко повече търкане, тъй като е водоустойчива. 



 Приключвам поста с нещо доста известно и любимо на много момичета, а и отскоро налично в магазини Дъглас - балсамът за устни на eos. Тъй като не обичам много да си поръчвам от интернет, дочаках продуктите да пристигнат тук *мързел*. Избрах си балсам с мирис на боровинки и съм много доволна- свеж и сладък вкус, а освен това устните ми са по- меки и пухкави - абе, разкож ! 



 Ще се радвам да прочета коментарите ви относно някой от продуктите или книгата. Освен това, ако имате препоръки към блога винаги можете да ги споделите, приемам критика. 

Желая ви успешен край на седмицата ! 

Целувки, 

Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)