петък, 27 май 2016 г.

Поръчка от enzo.bg

Здравейте, красавици ! 

Как сте?

Знам, че се забавих с последната публикация, и отдавна съм ви обещала, но днес ще ви споделя за поръчката си от enzo.bg и продуктите, които имам от тях, тъй като за този период успях да натрупам и впечатления.

 На снимката виждате :

Matrix Total Results Curl Please шампоан за чуплива коса (Jojoba Oil) 300 мл.


Makeup Revolution Iconic 2 палитра от сенки за очи 14 гр. 


L'Oréal Professionnel Mythic Oil подхранващ шампоан за всички видове коса (Nourishing Shampoo) 250 мл. 

 

Първо, искам да споделя, колко коректни са от екипа на enzo, изпратиха ми пратката в най- бърз срок, въпреки, че поръчах точно преди Великден. Пристигнаха в кашонче, грижливо опаковани и нямаше вероятност за чупене или разливане. Освен това можете срещу един лев да застраховате поръчката.(това се отбелязва като си попълвате данните за доставката)

 Ще започна с шампоана на Л'ореал (съжалявам, че снимките не се обръщат, като успея да го оправя, ще коригирам). Шампоанът мирише страхотно- това е най- първото ми впечатление. Има помпичка и използването му е лесно и приятно. За моята коса, която е средна дължина използвам 2-3 натискания, за да се образува пяна. Косата ми става много мека след употреба, все пак съдържа масла и наистина има маслена текстура, както обещават и от марката. Главната съставка е арганово масло, което е всеизвестна "тайна" за красива коса. Много съм доволна и със сигурност ще използвам и поръчам още продукти от серията. 

Ето го и състава : 



 Следва още по- приятен продукт.

*Тук искам да отбележа, че всички продукти ползвам за първи път и абсолютно "нацелих" какво да си поръчам.

Така, следва шампоан на Матрикс за къдрава коса. Ароматът ми напомня на мъжки парфюм , което за мен е само плюс- обожавам мирис на мъжки парфюми. Укротява къдравата и чуплива коса. Не е разпиляна дори и без употреба на балсам. Тук също бих искала да пробвам и останалите продукти от серията- има балсам, мляко и стилизиращ гел. 

Ето и състава на този шампоан: 



 Абсолютният ми фаворит е тази палитра ! Уникална е ! Няма цвят, който да не съм използвала и да не съм намерила приложение във вечерен и ежедневен грим. Има и леко матови и цветове, които са перлени. Заедно с основа за сенки и цял ден в офиса- нямат мърдане. Ако ме следите в Инстаграм сигурно сте видели и идея за грим. 



 Благодаря на enzo.bg за коректността и страхотното качество на продуктите ! Определено ще повторя съвсем скоро ! 

Вие правили ли сте поръчки от сайта? Ползвали ли сте досега някой от продуктите?

Целувки,

Зарра 

 

 

 

 

 

1 коментара:

  1. Съвсем наскоро си поръчах от тях един парфюм на Бионсе, който беше на супер изкушаваща цена :) подобно като теб, поръчката ми пристигна сравнително бързо, добре опакована, целофани и кутии и тем подобни. Разочарованието ми беше за трайността на парфюма, предполагам, че е менте, защото не траеше повече от час. Но все пак смятам да им дам шанс за други продукти, защото понякога промоциите им са доста изгодни.

    ОтговорИзтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)