събота, 7 май 2016 г.

L`Oreal True Match : The powder, the foundation, the concealer. Review

Здравейте, красавици ! 

Как сте? Надявам се използвате изцяло почивните дни и се зареждате с положителни емоции, въпреки времето навън. А също релаксирам, правя детокс и подреждам дрехите в гардероба - най- добрата терапия срещу скуката, хихи. 

 Както написах и в предния пост, ще се заредят няколко ревюта на продукти на Лореал и все на неща, които ме изненадаха много приятно. 

При мен всяка покупка идва с история,  причина и всякакви други подточки, но не смятам много да ви отегчавам. Първата ми покупка от серията беше на фон дьо тена, след това пудрата, а накрая и коректора. 



По принцип обичам и трите продукта, които използвам от такъв вид да са на една марка( въпреки че в момента се случва точно обратното), за да ми е по- лесно напасването на цветовете. За едни марки едно е Ivory, Rose Beige  и т.н., така че винаги пробвайте, за да не се заблудите, и не разчитайте изцяло на предишен опит, както се случи при мен.


Още от първото нанасяне фон дьо тен-ът ми стана любимец. Идва в елегантна опаковка, с капачка, която се затваря плътно и няма проблем при носене в чанта/куфар. За по- прецизно нанасяне има помпичка, която не позволява разпиляването на продукта и дава възможност за икономично използване. Има SPF 17, който е идеален за градски условия през зимата и началото на пролетта ( за лятото задължително използвайте висок фактор като основа ! , ако желаете мога да напиша подробна статия защо, и да ви препоръчам кои продукти). Продуктът е в стандартните 30 мл и както по- късно видях е любим на много чуждестранни и български блогъри/влогъри за дрогериен продукт. Когато го видях на разпродажба и доста по- ниска цена попитах в магазина каква е причината и те ми обясниха, че ще сменят цветовете и формулата, та се опитват да продадат "старите". Затова нямаше тестери и аз си взех Rose Beige , който дойде една идея по- тъмен за моя тен, но не беше голяма трагедия. ( Та и затова правя ревю на "старата" версия, много се надявам да не са променили коренно формулата). Покривността му е добра и издържа цял ден след запечатване с пудра, а аз не използвам основи. 

  При следваща покупка със сигурност ще пробвам предварително, но пак казвам много съм доволна. 


 Следващата покупка по хронология беше пудрата и те перфектно пасна на фон дьо тена, така че не бях вече жълта или много тъмна. Пудрата е покривна, матира и не се налага да я повтарям, а кожата ми е мазна, особено в Т- зоната. Затваря се отново добре и не съм имала притеснения от отваряне. Има огледалце и тампонче за използване при спешни случаи. 

 Цветът е отново Rose Beige , и е в количество от 9 гр. 

 И накрая- абсолютния ми фаворит - коректорът. С много добра покривност, използвам го под очите и с цел озаряване, освен прикриване на петънца. В интерес на истината нямам много силни кръгове, но пък от време на време имам някоя дразнеща пъпка и коректорът отново ме спасява. Запечатвам го с пудра и издържа отново целия ден. 


 Апликаторът е стандартен цветът е 4 - Beige , нямаше по- светъл, но и тук не съжалявам, тъй като се оказа по- светъл и озарява перфектно ! Така че, задължително - пробвайте ! ( и ако имате възможност излизайте на естествена светлина и така избирайте правилния нюанс). 


 В заключение : добри продукти, за ценовия си клас са повече от сполучливи. Със сигурност скоро ще пробвам от новите фон дьо тени. 

Вие използвали ли сте продуктите на марката ? Имате ли любими ? 

Ще се радвам да прочета коментарите ви ! 

Целувки, 

Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)