неделя, 18 декември 2016 г.

Любимци за Ноември

Здравейте, красавици !

Как сте ?

Изминалия месец ноември беше изпълнен с много емоции, включително и липсата на компютър и съответно блога. Въпреки това ходенето по магазините не се намали, както и събирането на впечатления и любимци. 

 
 Мицеларната вода на Garnier е абсолютен фаворит. Тук нямах раздвоение при мнението ми за продукта. Водата е дфуфазна, разклащайте добре преди употреба. Икономичана е и премахва спиралата напълно, тъй като ми се е случвало да се събудя с черни петна под очите. Не остава мазен филм след употреба и не изсушава и не предизвиква дразнения, поне при мен. Опаковката е огромна, така че ще ви стигне за голям период от време, дори да се гримирате всеки ден , както аз. 

Фон дьо тенът на Revlon е нещо, което трябва да пробва всяко момиче ! Страхотна формула и покритие ! Издържа абсолютно целия ден без разтичане и изтриване. Ако ви трябва за фотосесии или други изяви ще ви свърши страхотна работа. Аз имам стария вариант без помпичка, но пак съм доволна. А и в момента отново е на ниска цена, така че бързайте. 

Коректорът на Aura беше страхотен в комбинация с горния фон дьо тен. По принцип нямам тъмни кръгове под очите и използвам коректорите само за озаряване. Този е доста течени се разнася изключително лесно с пръсти. 

Ако искате да озарите лицето си още повече в мразовитите дни и да блестите на фирмените партите, задължително хайлайтър ! През месец декември имам още по- голям любимец, пак на Catrice, но този не отстъпва също. Отново икономичен, доста прахообразен и се разпрашава. 

Кремът на Bioten ме спаси, когато кожата започна буквално да ми се бели цялата. Най- страшно беше около носа и устните. Кремът е мазничък и вече го използвам само като нощен, попива бързо и няма да го чувствате като маска. А ароматът е *ЛЮБОВ*.

Използвали ли сте някой от продуктите? 

Кои са вашите любимци ? 

До следващия пост !

Целувки, 

Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)