вторник, 27 декември 2016 г.

L'OREAL Infallible Schulpt : Review + Giveaway

Здравейте, прекрасни ! 

Първо искам да ви кажа Весела Коледа ! Бъдете много здрави, много щастливи и много усмихнати ! Желая ви го на вас и всички, които обичате. 

Надявам се,че сте получили най- хубавите подаръци под каквато и да е форма. 

Аз продължавам с ревютата,които бях запланувала, за да мога да ви запозная с все повече продукти, които харесвам, и евентуално да ви помогна при избора на нова покупка. 

Контурирането е нещо, което ме привлича особено много и е техника, която прилагам в ежедневния си грим. Това е начин да прикриете или подчертаете чертите на лицето си. Много често контурирането може да замени дори корекции от хирург. Не съм убедена, че владея тази техника до съвършенство, но мисля, че ставам все по- добра всеки ден. 

Палитрата на Л'Ореал е поредният продукт на пазара за контуриране. 


По- различен е от масовите, тъй като контуриращият продукт не е под формата на пудра, а консистенцията е по- скоро кремообразна. 


Има я в два нюанса. За моя подтон съм избрала по- светлия - Light/Medium. 

Опаковката е лека, тънка, можете съвсем спокойно да я носите в чантата. Затваря се със щракване, което допълнително осигурява запазването на продукта. Палитрата съдържа още огледало за по- прецизно нанасяне, както и брошурка, която доста добре показва и обяснява къде и как се нанасят двата цвята. Аз лично я намирам доста полезна, особено ако сте начинаещи в този вид гримиране. 



Цветовете са два- по- тъмния се поставя на местата, където пада естествената сянка върху лицето, както и върху местата, които искате да изглеждат по- слаби. Светлият подтон се нанася на местата, които искате да озарите и, които искате да акцентирате във визията. 



Лично аз много харесвам палитрата. Кремообразната текстура е много лесна за работа и блендване. Продуктът е пигментиран и много лек. Засега съм го нанасяла само с пръсти и ми е доста лесно, но съм в търсене на подходящата четка.


Ето и малко снимков материал след контуриране: 





А вие използвали ли сте палитрата ? А друг такъв продукт ?

 Не забравяйте да посетите Фейсбук страницата на блога, за да се включите в Играта и да изглеждате бляскави в Новогодишната нощ! 

Целувки, 

Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)