вторник, 24 януари 2017 г.

Haul с повод/ без повод

Здравейте, прекрасни ! 

Как сте ? 

Силно се надявам зимата скоро да свърши и да можем да излизаме на безкрайни и приятни разходки. До тогава остава стоенето вкъщи вечер и четенето за любими продукти или грим tutorials. 

Днес ( по ваша молба ), ви споделям какви покупки направих през изминалата седмица. Някои от продуктите все още внасят Коледно настроение, но пък кой е казал, че Коледа трябва да бъде един ден от годината ? 

 Започвам с добре познатите продукти от Yves Rocher , които чаках безкрайно да заредят в Мола на Стамболийски. В момента може да закупите продуктите от Коледната им колекция на изключително ниски цени, като този комплект от по 300 мл всеки продукт - душ гел и лосион, излизат за 10 лв. Освен това има комплекти само от душ гелове или пък кремове за ръце. Аз избрах аромата на боровинка - не много тежък и сладък. 


Бях уикенда близо до Халите и се отбих в Елитис, където направо ме заболя главата от обикаляне. Всех си малки гъбички, с които преливам коректора, тъй като използвам два нюанса, а понякога и фон дьо тена. 

 Взех си този шампоан на Oblepikha Siberica , за който бях чувала хвалебствия в няколко блога. Мирише малко странно, но поне аромата не се задържа много. Надявам се да има обещания ефект. Ако искате скоро ще споделя мнение. 

 Нещо отделно от козметиката - Любовта ми подари - разкази за Коледа, подбрани от Стефани Пъркинс. Много ми напомнят на "Сняг вали" от преди няколко години, пак от няколко автора. Разказите са много леки и приятни, определено носят настроение и любов.

 Нещо, което не успях да включа в общата снимка, защото се сетих по- късно. Ако сте на диета или режим и обожаване мириса на шоколадови десертчета, този душ гел определено ще засити едно от сетивата ! 

Това беше от мен ! 
Вие пробвали ли сте някои от продуктите ? 
А чели ли сте подобни разкази ? 

Очаквам коментари ! 

Целувки, 
Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)