понеделник, 13 февруари 2017 г.

"Защото парфюмът е най- силният спомен"

Здравейте , прекрасни ! 


Искам да ви благодаря за подкрепата и интереса към блога ! Никога не съм предполагала, че едно хоби може да се превърне в нещо толкова хубаво - начин да научавам нови неща, да срещам нови приятели и да имам извор на хубави емоции всеки ден. 

Който ме следва в Инстаграм, предполагам е разбрал за манията ми по парфюми и парфюмни лосиони. Гледам постоянно да съм в крак с нови видове аромати, да чета за тях и винаги да избирам най- подходящия за мен или любим човек. Изключително често свързвам хора с вид аромат или аромат с период от живота ми или сезон. Сигурна съм, че и при вас е така, нали ? 

От "Beauty zone "и Дъглас ми пускат винаги смс с нови промоции и намаления и за 14 февруари са решили да ни зарадват с - 20% намаление. 

Аз обаче си подарих малко по- рано един комплект и няма да се възползвам скоро от тази оферта. 

При избора на парфюм при мен е важно да е силен - не обичам особено флорални и леки аромати. Всеки човек си има тип аромат, който харесва. Аз все си мислех за себе си , че харесвам различни парфюми, но след като четох различни статии се оказа, че винаги има нещо сходно в състава, което ме привлича.  Обикновено пръскам от тестера и следя колко време ще ми издържи върху кожата. Последно ми се случи дори, като пръсна първоначално да не ми хареса аромата, а след време ми стана страшно любим ( Говоря за Azzaro Pour elle ) . 

Също така много харесвам комбинации от парфюм и лосион и душ гел. Приятно ми е като мириша "еднакво", а и според мен интензитета се засилва. Случва се от лосиони след това и дрехите ми да миришат доста интензивно. Като единствен недостатък отчитам, че не са особено хидратиращи, но пък лятото обичам да нанасям само лосион. 

Последната ми покупка е Kenzo Jeu d'amour и съм сигурна, че ще предизвикам освен любов, а и хубаво време с него. Напомня ми на нещо зараждащо се, нещо ново и обещаващо. 





Кой е вашият любим аромат ? Имате ли ритуали при избирането ? На какво най- често ви напомнят парфюмите ? 


Целувки, 
Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)