понеделник, 27 февруари 2017 г.

Ревю : Catrice HD liquid coverage



Здравейте, прекрасни ! 


Как сте ?

Надявам се затоплящото се време ви носи повече настроение. При мен определено е така и започва да кипи творчески процес. Също така вчера бях и на маникюр и ноктите ми също крещят "Пролет"(ако ме следвате в Инстаграм, най- вероятно вече сте ги видели).

Днес ще ви поговоря за мой много сериозен любимец. 

Всъщност за първи път ми се случи да стигна до дъното на фон дьо тен ! 

Докато използвах най- новото попълнение в серията на Catrice, не посягах към нищо друго. Използвах го , както за ежедневен, така и за вечерен грим, така че мнението ми е затвърдено и абсолютно искрено. Освен това в дните, когато бях на фитнес веднага след работа успяваше да се задържи и не ми запуши порите. 



Фон дьо тенът идва в много компактно шишенце и вместо дозатор има капкомер. Капкомерът позволява прецизно използване на продукт, въпреки че в началото цапаше и докато се науча как точно да си взимам, имаше малко инциденти. Като минус на капкомера ( но това не е конкретно за фон дьо тена, а всички продукти, които имат капкомер ) е, че не може да се използва напълно цялото количество. Така че се опитайте накрая да махате капачката и да изсипвате от шишенцето, за да можете да използвате всичко максимално. 
Аз си го взех, когато от марката го бяха пуснали заедно с коректора, така че едно голямо Браво на марката, че успя така да ни изненада. 
Количеството е стандартно - 30 мл. От марката обещават матиращо действие, както и ефект "втора кожа". 


Според мен и двете условия са изпълнени отлично. Аз имам най- светлия нюасн, като мисля,че ми пасна идеално. Сега си търся второ шишенце и никъде не намирам, така че ако някой има представа къде има най- светлия, да ми каже. 

Действието наистина е матиращо и аз не съм имала нужда от пудра. Дори на Т- зоната, която обикновено "лъсва" след известно време, особено ако работите в офис. 

Почти не го усещах на кожата си - много лек и приятен за носене. Има много лек аромат, но не мисля, че би подразнило някого. 

Покривността е доста добра - поне за моите изисквания. Разбира се, ако трябва да го сравнявам по този показател - фон дьо тенът на Ревлон Colorstay е доста по- плътен и покривен. 

Прилагам снимка с фон дьо тена - току що нанесен и нямам пудра 


Според мен фон дьо тенът на Катрис е идеален избор, ако не искате да имате вид като с маска и едновременно с това да имате добра покривност и изравняване на тена. 

Вие използвахте ли го вече ? 

Какво ви е мнението ?

Целувки ,
Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)