неделя, 29 октомври 2017 г.

Моите любими неща през Октомври



Здравейте, прекрасни !

Как ви се отразява есента ? Аз лично я обожавам, стига да не става много рязко студено.
Харесва ми винаги идеята за новия сезон – ново начало, нови очаквания и нови мечти – какво по- хубаво ? J
Днес ще ви запозная с продуктите и нещата, които обожавам през последния месец . 




Така че, да започвам. 







1 - Ако следите Фейсбук страницата ми, сте видели, че закупих реплика на една така популярна четка за нанасяне на течни продукти. Имаше я в два размера, аз избрах по- малката. Беше на цена около 7 лв. Аз нанасям фон дьо тена си с нея и съм изключително доволна. Ефектът, който се получава е среден, от този на блендър и четка. Пере се лесно и не попива много продукт. Ще продължавам да я използвам.

2 – Хайлайтърът на Сефора Luminizer to go в номер 12 е нещо , което използвам абсолютно всеки ден. Ама много ми е любим ! Видях една колежка с него и веднага отидох да го пробвам. Заедно с червилата, за които ще ви разкажа след малко, го взех от промоцията 2+1. Има златист цвят и не се изтрива въпреки смесеният ми тип кожа. Препоръчвам да го видите и вие !

3-  Ka brow на benefit в номер 3 ми беше даден като подарък от Сефора Рим. В размер от 1 грам, формулата гел- крем дава абсолютно естествен завършек на веждите ми. Единствено ги запълвам като не рисувам нищо допълнително. Обожавам го и със сигурност ще продължа да използвам серията.

4- Балсамът на Eucerin използвам всеки ден преди да започна да се гримира, след като си махна грима, преди да си легна....айде и сега докато пиша пак ще си сложа. Формулата абсолютно отговаря на всички мои изисквания – подхранва достатъчно, без да омазнава допълнително и за мен е много комфортен.

5 – Книгата Girl Code е написана от блогърката Кара Алвил Лейба. Книгата разказва за всички жени, които са успешни и известни , преди да станат такива – включително и самата Кара. Книгата разкрива всички страхове, пред които са били изправени, съмнения и разбира се, хорското мнение. Книгата е написана изключително искрено и реално. Аз се припознах в много от разказаните истории. 



6 – Бронзърът на Есенс си взех от някаква мини разпродажба и не съжалявам. Придава много топъл и приятен цвят на лицето. Единствено няма как да използвам само външния цвят, затова вече не се мъча и взимам направо голямата четка.

7 – Парфюмът го бях забравила в една чанта и си го открих отново в началото на месеца. Има идеален аромат за това време на годината. Запомня се и го нося с удоволствие.
8 – Матовите червила на Сефора закупих, когато течеше промоцията 2+1, заедно с хайлайтъра. Цветовете са перфектни за есента( аз имам 13 и 41 ) . Нямат мърдане през деня и не се налага да ги повтарям. Не изсушават прекалено и със сигурност ще си взема още.

Вие използвали ли сте някой от продуктите ? Ще очаквам да чуя мнението ви !
Отново ви очаквам и в Инстаграм, където съм много активна !

Целувки,

Зарра


1 коментара:

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)