неделя, 19 ноември 2017 г.

Estee Lauder Double Wear : Защо толкова го харесвам

Здравейте, прекрасни ! 

Днес ще Ви разкажа за един продукт, който е познат може би на повечето от вас, но чак сега успях и аз да го пробвам и нямам търпение да разкажа защо толкова го обичам. 




Double Wear на Estee Lauder е може би най- голямото бижу от декоративната колекция на марката. Предлага се в бутиците на марката, както и във веригите Douglas и beautyzone. В последните две, доста често има намаления от 20 %. Цената за краен клиент е 86 лв. 


Количеството е 30 мл, което е стандартно за такъв тип продукти. Има слънцезащитен фактор, което е добре за градски условия, но имайте предвид, че ако страдате от акне , е нужно факторът да е по- висок. На снимки с по- хубава камера, не съм забелязала да се образува филм, заради фактора, може би защото е и по- нисък. 

Единственото, което не му харесвам, е липсата на дозатор. Докато разбера колко точно ми трябва за цялото лице и шията, се поизмъчих, но вече мисля че мога да преценя на око. В тази връзка, продуктът е много икономичен. Една малка капка ми стига за равномерно разнасяне. 
Използвала съм четка, както и гъбка, но най- добър ефект за мен се получава с четката. 



Изчетох доста ревюта преди да се реша да си го взема и не съжалявам. При доста момичета, се получава ефекта "маска" , който наистина е неприятен, но при мен по- скоро се стигна до естествен завършек. За първи път цветът ми пасва толкова добре, говоря от цялата гама продукти от такъв тип. Освен това в края на деня нямам омазняване на Т-зоната, което също се е забелязвало досега. 

Не обичам да слагам и пудра, а с този фон дьо тен, това определено си го спестявам. 

С показател покритие, мисля че води класациите. Моят съвет обаче е, ако имате по- силно изразено акне, да се обърнете към медицинската козметика, защото там в повечето случаи, освен за покритие, продуктите работят и за лечение на състоянието

В заключение мога да кажа, че открих най- накрая продукт, който да изпълнява всички мои изисквания и ще ми е трудно да го сменя ! 

И накрая , малко снимки и на моето доволно лице :) 






 А Вие използвали ли сте double wear или новата му по- лека формула ?

Очаквам ви във Фейсбук и Инстаграм

Целувки, 

Зарра 
 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)