четвъртък, 7 декември 2017 г.

Обзор: празни опаковки

Здравейте, прекрасни ! 

Този месец се надявам да успея да наваксам с публикациите. Предстоят Коледните и Новогодишните празници, както и Рождения ми ден, така че ще си говорим доста. 
За съжаление Фейсбук не разпространява публикацията ми до всички последователи, но аз съм доста активна в Инстаграм, така че освен тук, може да ме следите и в тази социална мрежа. 

Днес ще ви разкажа за опаковките, с които се разделям през този месец и какво мисля за съответните продукти. 

Както обикновено се случва, повечето празни опаковки са от бялата козметика, но все пак има и два представителя от декоративната. Започвам ! 

 

 1. Измивният гел на Bioderma - Все още използвам серията Себиум , защото си имам проблеми с акнето и пъпките в този етап от живота си, за разлика от когато бях тийнейджър. То пък означавало , че по- късно ще проимам бръчки - а да видим ! Гелът много ми харесва, както и повечето от продуктите на серията. Използвам го, както самостоятелно, така и с четка. Единствена забележка е, че изсушава леко кожата и след това се налага задължително да използвам крем

2. Шампоан Oxygen moisture на Dove - за съжаление се разделям с шампоана в почти пълна опаковка. Не измиваше добре косата ми и не се пенеше - нещо , което може да ме откаже да използвам подобен продукт. 


3. Маска за коса Oxygen moisture на Dove - маската от серията ми хареса. Не утежнява косата и придава плътност и силен аромат, който се задържа с времето. 

4. Душ гел Sun Kiss на Nivea - ароматът на карамбола ме пренася на плажа, до където не успях да стигна това лято, но пък нищо не ми пречи да си мисля за следващото.

5. Червило Rouge Edition Velvet на Bourjois - беше ми изпратено от кампания на ДМ през пролетта. Мирише на нещо сладко, идва ми да го изям. Цветът ми е много любим. Не е от най- трайните формули, но пък не изсушава прекалено устните. Радвам се, че е от постоянните серии на марката. 

6. Маска за коса Caviar+ Hair Renew на Schwarzkopf - една от най- любимите ми серии за коса. Шампоанът в комбинация с маската придават плътност и здравина на косъма. Косата има блясък и изглежда наистина подхранена. 

7. Хайлайтър Pret-a-Lumiere на Catrice  - този хайлайтър е един от най- добрите, които съм ползвала досега. Нанася се с апликатор и придава много естествен завършек. Беше от лимитирана серия от марката, която за съжаление вече не се предлага. Съветвам ви обаче да следите марката за нови серии, защото при почти всяка има хайлайтър to die for. 

8 . Измивен гел с бадемово масло на Balea - използвах го като първа стъпка за премахване на грима вечер. След него разбира се почиствах допълнително с мицеларна вода, но нямаше опъване на кожата или щипане на очите. Препоръчвам! 

А вие какво изхабихте през изминалите месеци ? Какво бихте повторили и какво не ? 

Целувки, 
Зарра
 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)