събота, 16 декември 2017 г.

Всяка година по един рожден ден :26!

Здравейте, прекрасни ! 


Денят е 14.12. , годината 1991, часът 6:59 - ражда се бебе Зорница. 

И оттук се започва всичко . 


Последната година започна ударно - много емоции, супер  големи промени в начина ми на живот. 

Приключи работата ми като стажант и вече бях с истинска работа: там трудова книжка, плащане на данъци и въобще целия пакет за живот на възрастен. 


Обичам работата си. За съжаление няма много хора около мен, които могат да го кажат. Избрах Фармацията да е моето нещо преди повече от 7 години и ако можех пак бих го избрала. 

Та, започваш работа, 9 до 5, имаш ангажименти, някакви хора изискват някакви неща от теб, хвалят те, дават ти насоки и всичко, за да може ти да се развиваш и да покажеш най- доброто . 


Реших да започна кардинална промяна и в начина си на живот. След като спрях всякакви видове хормонална терапия, беше време да се захвана с изчистването на всички токсини. И взе да се получава. Освен всичко останало успях да отслабна и проходих на фитнес - моля, аплодисменти. 

Пролетта идва, ходя на работа, но с малко повече настроение, защото си нося пастеленото сако от ZARA, а и защото си купувам ново - по- малък размер - не чух дали пляскахте на предното изречение ? 


Идва лятото - и бам ! Падам, такси, Пирогов, шина и ->2 месеца болничен. Понеже сменям философията през 2017, реших да гледам през цялото това време от хубавата страна на нещата, и за миг да не си помисля, колко съм зле или пък как няма да се оправя. Благодарение на хората около мен, не се почувствах и за миг сама и безпомощна, а повярвайте ми, когато ви е обездвижен целия крак сте безпомощни. Философията, която следвам е да изпълня сърцето си с благодарност - и именно сега благодаря - че не изгубих себе си, че останах вярна на положителното мислене, че не се предадох, че събрах сили и продължих напред. Това е към себе си, а на вас, че не ме оставихте за миг ! Вашата доброта и любов е видяна и хиляди пъти оценена ! 


Идва есента, връщам се на работа, отскачам до Рим с мама, понеже е най- добрата и й подарявам тази почивка, отивам на сватбата на Мишето и Петър и ми се танцува много , ама ме боли. Ходя на физиотерапия ежедневно и вече не ме е страх да скоча или да карам колело, или пък да седна в метрото, където разбираш ли си свиваш крака- няма как. 


И ето годината се завърта и аз пак имам рожден ден - на работа съм, с онези колеги, с които празнувах преди година, които ми се радват и ми показват уважение всеки ден, особено на днешния. Звънят ми най- близките и нямам търпение да се прибера и с бебе Явор да ядем торта. 


26>25 . И в размер. И в емоции. И в благодарности. И във всичко. 


Целувки, 
Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)