сряда, 11 април 2018 г.

BadGal Bang Mascara : Ревю


Здравейте , прекрасни !

Надявам се празниците за вас са минали повече от приятно-видели сте се с любимите хора, починали сте и сега имате желание и хъс за нови прикючения.
Аз , както винаги освен за нови приключения съм готова и за нови грим придобивки, така че не се изненадвате, че не се стърпях и си взех „малкото” ново попълнение в асортимента на benefit- BadGalMascara. Спиралата е при нас вече няколко месеца от цена 54лв, докато малката и спътница беше около 30. Не се престраших, тъй като си взех малка Better than sex и въобще не останах доволна, така че не исках на рискувам и тук. 


Опаковката на малката и голяма спирала не се различават по нищо освен , очевидно по големина. Четката е с много интересна форма – много тънка в края и съвсем леко разширена в основата си. Такава не бях виждала досега, а аз съм маниак на тема спирали. 


Формулата ми хареса веднага. Леко течна, но това не повлия на вида на миглите. Не се рони и след многократно мигане и смях. Четката ме впечатли най – вече при долните мигли като им придаде дължина и ги раздели перфектно. При горните се вижда много добър обем и разделяне, без голям драма ефект, което я прави перфектна за ежедневието. Единствено съжалявам, че вече е почти свършила, но откакто я имам ползвам само  и единствено нея. Бих направила инвестицията отново.  Накрая ви прилагам и малко снимки на миглички, но със самоснимачка толкова ! :Д



Целувки, 
Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)