вторник, 24 април 2018 г.

Обзор : Празни опаковки от декоративната козметика



Пролетта дойде, ама не съвсем ! Докато навън си вали и гърми, аз ще направя един бърз преглед на последните ми изхабени продукти от декоративната козметика и ще ви кажа мнението си за тях



Посъбрах доста неща през последните месеци. Част от продуктите не са празни, но вече не ми харесват или пък въобще не са ми допаднали, така че ще отидат в кошчето. 

Пудрата на Аura е първото нещо , което въобще не ми хареса. Разпрашава се много. Летлива е, прекалено много за моя вкус и има доста силен аромат. Опитах се да работя с нея и най- вече да се усъвършенствам в "печенето" под очите, но не се спогодихме. 

Коректорът на марката ми хареса. Аз не съм критерий за силни и плътни коректори, тъй като нямам тъмни кръгове или венички, които трябва да скрия, но с този се работи лесно и не се събира във фините линии. 

Лакът на Essence е следващото ми разочарование. В началото, когато пуснаха продукта, еуфорията беше голяма, оправдано. Наистина лакът ми издържаше много време, нанасяше се повече от лесно. Сега се сгъсти много бързо и работата ми с него не беше приятна. С лека тъга си го хвърлям, но няма как да го ползвам повече. 

Базата за сенки на марката ми беше поредна опаковка. Смениха й опаковката и формулата, но пак си остана любимец.  Сега реших да изпробвам нещо ново, но скоро пак ще се завърна към тази.

Спиралата rock'n'doll си е страхотна бюджетна находка. Наистина прави миглите кукленски и до за цена около 6 лева. 
Бронзиращата пудра на Catrice ми беше безкраен любимец, когато започнах тепърва да се гримирам. Много ми е сантиментална, леко жълтее , но ми вършеше много добра работа, тъй като не е с много силен пигмент и трудно може да се объркаш с нея.  


Друг любимец на марката ми беше един от лаковете им за нокти. Тъмно лилаво, плътно, супер издържливо. Е, стигна докрай и е време да си го изхвърля. 

От Oriflame имам три продукта, които са определено must-have и ще си купя отново. 

Започвам с балсама за зоните от тялото с по- суха кожа. Тази опаковка ми беше с аромат на мед и мляко. Балсамът попива бързо и има приятен аромат. Използвам го предимно за пръстите на краката, заради Лимфедема, тъй като кожата ми там се изсушава доста. Иначе за лактите или ръцете, също върши добра работа. 

За спиралата бях чела в няколко блога и не съжалявам за покупката. Използвах я до пълното и изсъхване. Придава дължина и не се рони. Маха се изключително лесно.


Фон дьо тенът ми беше абсолютен фаворит до край. Нанася се лесно, има средно покритие. Издържа целия ден и цвета ми пасна идеално. Нещо , с което по принцип имам проблем. Освен това не оксидира или оксидира в много ниска степен.  Много често е намален и за под 10 лева ще се убедите сами, че е добър продукт. 


Накрая завършвам с едно разочарование от L'Oreal. Може би съм една от малкото, която не успя да хареса най- новото попълнение сред спиралите им. Което е необичайно , тъй като съм имала почти всички и съм оставала с повече от добро впечатление за тях. Като цяло цената им според мен е висока, затова винаги ги купувам, когато са намалени. Тук обаче ще говоря за Paradise extacic, която ме впечатли само с опаковката си. Изсъхна за по- малко от месец и освен това се ронеше много бързо. Ако нямах огледало в себе си и не се почиствах, щях да си ходя като мече панда. Ще се замисля да ли да й дам втори шанс, но според мен другите две спирали си заслужават много повече. 

А вие използвали ли сте някой от продуктите ? Какво е вашето мнение ?


Целувки,

Зарра
 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)