вторник, 23 септември 2014 г.

Посипи с блясък # 1 / Rain your glitter on me # 1



Здравейте, красавици ! 

Надявам се, не ви е писнало все още от мен ! Тази вечер започвам поредица от "бляскавите" ми маникюри, за чиято цел съм се запасила със завидно количество светещи лакове.  

Тези два избрах с помощта на сестра ми и определено не съжалявам, че я послушах. Много ми харесва комбинацията и мисля, че мога да направя още няколко вариации с нея. Лаковете на съответно на марките KuKe и Umbrella , които са нискобюджетни и аз лично не бях чувала, поне не и за първата( намерих ги в Елитис) и сега ще ви покажа най- простата комбинация, а именно отдолу плътния лак и отгоре звездичките. Долният определено има много добра покривност и ако успея да намеря други от марката или такъв магазин в София, определено ще си купя още. 

 Ето го и резултатът: 



Това е засега от мен ! Вие какви маникюри харесвате? Крещящи или по- семпли, пастелени или перлени цветове? Очаквам коментарите ви ! 


Целувки, 

Зара 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)