сряда, 17 февруари 2016 г.

Черна дупка - твърдо НЕ



Знам, че темата е супер позната и строго индивидуална, но този път искам да си „поговорим“ малко по- сериозно преди да преминем към останалите постове, които съм обещала( не съм забравила, иначе съм виновна, признавам).
Причините за депресии, черни дупки, поредни неуспехи и всякакви подобни незгоди могат да са хиляди и разбира се всичко зависи от нашата нагласа. Аз като виден представител на зодия Стрелец и заедно с моя добър учител- Живота, ще ви издам моите трикове, които могат да бъдат оспорвани или заклеймявани, но в крайна сметка важното е да работят ( обещах си да не пиша дълги изречения, ама...не).
Първо и много важно – отстранете причината, която ви натъжава, ако можете най- добре я пратете „по дяволите“, помага в много голяма част от случаите. За съжаление при мен тези причини са няколко и се опитвам да ги игнорирам – не много успешно, все пак казах, е съм Стрелец.
Една от  най- честите причини за депресия са безпаричието и липсата на работа. За първото, за жалост никой не е открил лек, но за второто, вижте, има начини. След като бъдете отхвърлени от дадено място, не унивайте, напротив, предизвикайте „Тайната“. Какво имам предвид – подавайте още повече СV-та, обновете профила си в LinkedIn,  визуализирайте мечтаната работа и дейности и няма как да не се появят. Разбира се „Тайната“ няма как да проработи ако Вселената не види малко усилие и от ваша страна. В най- добрия случай, ако имате и свестен приятел, който да ви подбутва по време на процеса( както беше в моя случай) нещата са още по- лесни.
Трето, ако правилно броя, отвлечете мислите си от „проблемната“ тема. Слагам я в кавички, защото различни неща притесняват хората и никога не съм си позволявала да омаловажа нечий проблем .  Аз успявам да изкарам наяве отрицателната енергия с тренировки и много смях. Ето тук е моментът да ви препоръчам сладурките от MVJ студио в Студентски град https://www.facebook.com/MVJ.dance.studio/?fref=ts  . Усмихнати, позитивни и винаги готови за купон, а и вече имат нова зала в парк хотел „Витоша“, която е още по- хубава от предишната. С тях съм още от първата им зала, така че изживяват една доста добра градация. Момичета, муа :* Вадили сте ме и от най- лошите ми състояния.
Следващ съвет : заобиколете се от любими хора. Семейство, близки приятели винаги са по- добра алтернатива от „ сега ще си седя в леглото и ще си депресирам цял ден“. От личен опит. Нарочно акцентирам на близки приятели. В много случаи повечето ви познати биха се възползвали от това, че се тъжни и да го използват срещу вас. Внимавайте. Близките ви хора наистина ще ви помогнат и разберат. И ще се радват за успехите ви и ще плачат заедно с вас при неуспехите ви. Наистина. Е, ако един от най- близките ви заминава за друга държава и няма да можете им мрънкате нонстоп, но пък е създаден Скайп. Вайбър и всичко останали соц мрежи. Мрънкане там също става.
И накрая и всъщност може би най- важното. Бъдете благодарни. Бъдете благодарни за това, което имате. Най- добрят начин да прогоните депресията. Помислете за всичко хубаво,което ви

се е случило досега или пък за усилията, които са ви помогнали да стигнете до тук. Най- добрият начин да предизвикаш нещо хубаво в живота си е да изпратиш положителни вибрации към Вселената. Пак по идея на „Тайната“. Не знам за другите методи, но този със сигурност ще заработи на мига. Какви по- хубави вибрации от благодарността към нещо изживяно. Пробвайте. Замислете се и над още нещо „ Някои хоа биха дали всичко, за да имат твоя кофти ден“ . Припомнете си го и отново блаодарете.

Целувки,
Зарра


П.П: Не забравяйте да ме последвате във Фейсбук 
и ви очаквам с коментари  

2 коментара:

  1. Потвърждавам ефикасността на техниките! Особено последната ми действа безотказно. :)

    ОтговорИзтриване
  2. И на меееееееен :)

    ОтговорИзтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)