събота, 4 март 2017 г.

Ревю : Revlon Highlighting Palette

Здравейте, прекрасни ! 

Предполагам, че вече сте навън и се наслаждавате на слънцето, но ако все още се приготвяте за излизане останете с мен, обещавам да бъда кратка. 

Днес ще си поговорим за един продукт, който имам от вече 3 месеца, но чак наскоро заобичах и започнах да използвам редовно. 

Никога не съм била фен на бронзърите като отделен продукт, тъй като после трябва да се наслояват още руж и хайлайтър, така че нещо, което комбинира всички със сигурност ми грабва вниманието. 

Днес ви представям озаряващата палитра на Ревлон в нюанс 030 - bronze glow. 



Палитрата имитира, така наречените brick палитри, които съчетават няколко нюанса и красиво преливат един в друг. 


Опаковката е стабилна, затваря се добре. Носила съм я няколко пъти в куфар, така че издържа и път. Продуктът е в размер на 7.5 грама. 

Палитрата ми е подарък и съм много доволна от избора,защото аз едва ли щях да избера този нюанс. Винаги съм се спирала на по- розовите подтонове, но в този просто се влюбих. Ако този не ви харесва, вече знаете има и в розовия подтон. 

Всеки от цветовете е много нежен, има съвсем лек блясък и озарява лицето. Придава здрав вид, целунат от слънцето. 
Когато го нося много рядко слагам допълнително хайлайтър, защото смятам, че блясакът за дневен грим е достатъчен. 

Ако желаете с по- тънка четка може да вземете само един от нюансите или пък с голяма и пухкава да смесите всички. 
*всеки по отделно*

*всички заедно*


Палитрата ще ми е верен спътник през пролетта, а защо не и през лятото. Ако все още се колебаете, много често от Ревлон правят промоции на сайта им bonjourcosmetics, така че не пропускайте да го разгледате.

Вие използвали ли сте палитрата ? 

Или подобен тип brick палитри ? 

Очаквам коментарите ви ! 

Instagram
ФБ страница на блога

Целувки, 
Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)