събота, 18 март 2017 г.

Сватбен грим в не-сватбен сезон

Здравейте, прекрасни ! 


Как сте ? 

Доста отдавна бях на сватба, но гримът който създадох за нея ми стана много любим и оттогава го пресъздавам доста често. 
Тези от вас, които ме следват в Инстаграм са видели как изглеждах, затова днес ще опиша подробно какво използвах. 

При такова събитие, най- важното според мен е, да имате добра база, върху която всичко ще се задържи максимално дълго време. Все пак сватбите траят дълго, има много вълнение, целувки, танци. Никой не иска да има разтечена очна линия или пък лъскаво чело. 

Гримът ми издържа цялата вечер, което ще рече от 4 следобед до към 12, когато го свалих. Едиствено поддържах червилото, което освен че не беше матово, беше винено червено, така че нямаше как да издържи само с едно слагане. Сватбата беше през Септември, вечерна - идеален момент да се тества. 


Първоначално използвах една от капсулите не Балеа. Не знам дали свършиха особена работа, но пък кожата ми стана много мека и работата след това беше по- лесна. 


Фон дьо тенът ми беше идеален за лятото и придава наистина естествен и здрав вид. Покритието не е много голямо, но пък е доста лек. 


За да просветля погледа, залагам на коректора на Аура в цвят Natural.   Коректорът е доста по- течен от този на Катрис, но ако не ви трябва много силно покритие и нямате изразени тъмни кръгове, ще ви пасне. 


Всичко запечатвам с пудрата на Аура. Фон дьо тенът не е матов, а и не искаме събиране на коректора по фините линии. 


За основа на клепача се доверявам на Катрис, като се сетя това ми беше и първата опаковка. След това си взех поне още една. Тази база е велика. 


За сгъвката използвам матово кафяво от палитрата на Make Up Revolution - Iconic 2. 




След това нанасям този красив меден цвят. 

Продължавам смесването със златист. 

За външния ъгъл на окото избирам тъмно кафяво и преливам отново. 

За вътрешния ъгъл избирам най- светлия цвят от палитрата. 

Продължавам грима на лицето като контурирам с контуриращата пудра на Катрис в цвят 030.

Продължавам с ружа на Голдън Роуз, който има и бляскави частици, така че ще пропусна хайлайтъра. Цветът е 03.


Завършвам с винено червило , отново от Голдън Роуз в цвят 120. 


За спирала използвам една от най- любимите ми - Интенза на Л'Ореал. 





Това е готовият вид ? 

Допада ли ви ? 

Коя е вашата идея, когато ходите на такива събития ?

Целувки, 

Зарра

1 коментара:

  1. Невероятни сте! Страхотна публикация! Браво на авторът! Поздрави и успех с развитието на този блог!
    Дигитална агенция Висео

    Дигитален маркетинг

    Един Клик



    С пожелание за успешно развитие на проекта!
    Дамско издание Iwomanbox.com

    Интернет магазини

    Deva.bg
    електронно издание за модерната жена

    ОтговорИзтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)