събота, 25 март 2017 г.

Любимци за началото на годината

Здравейте, прекрасни ! 

Изминаха почти 3 месеца от началото на 2017. Много марки ни зарадваха с нови продукти и серии, блогърът в мен се опита да изпробва почти всичко излязло на пазара. 

Досега не съм имала такъв тип рубрика, тъй като ми е трудно да подбера точно определени продукти за любимци, а и понякога ми отнема доста време, за да може един продукт да стане такъв. 

Искаше ми се да ви разкажа и за две книги, които започнах да чета в началото на 2017, но тъй като не можах да ги довърша *какъв срам* ще останат за по- натам. 

И да пристъпим към същността...

Шампоан на Oblepikha Siberica за изтощена и слаба коса - съдържа масло от облепиха и мароканско арганово масло. От марката обещават косата да получи нужната доза кератин и съответно здравина, както и да получи един защитен слой, който да я предпазва от топлинна обработка и вредно влияние от околната среда. Лично аз намерих разлика при употребата на шампоана с косата си. Нещо, което за първи път ми се случва, тъй като по принцип разчитам само на маски ( може би този точно успя да се спогоди и с маската ). Бутилката е 400 мл и е доста икономичен. Мирисът е леко странен, заради облепихата, но не се задържа много дълго, а и ако слагате 384927585 неща на косата си като мен след и по време на баня, той определено няма да ви направи впечатление. Пени се много добре и определено препоръчвам. Има го в Елитис. Имаше и още един вид, или поне само един видях, за боядисана коса, който също може да пробвам.

Nivea Cream Care за почистване на лице - напоследък марката Нивеа доста се активизира и пуснаха душ пяна и нов вид шампоани на пазара. Нещо, което обаче не беше толкова рекламирано, а пак е ново, е почистващият им крем за лице. Да, крем ! Съдържа комплекът на Нивеа, който го има във всички техни продукти, мирише също като най- първото им кремче и обещава почистване на кожата без да я изсушава. Аз го използвам като първа грижа, вечер като си свалям грима и съм очарована. Това е първият продукт, с който свалям и сенки, спирали и очна линия, който не ми щипе и дори съвсем леко не ми залютява, ей така за разкош ! Тубичката съдържа 150 мл продукт. Единствен недостатък е , че не почиства тоооолкова дълбоко, така че след него не е зле да минете с четката за лице и мицеларната вода, за да сте сигурни, че всяка прашинка липсва. 

Revlon Highlighting Palette -  ако следите блога, знаете, че не веднага се заобичахме с тази палитра. Част е, както от ежедневния, така и от вечерния ми грим и не мърдам никъде без нея. Малко по- подробно ревю тук

Catrice Highlighting Powder - C02 Golden Glow - този хайлайтър е част от лимитираната колекция на Катрис, която те пуснаха в края на 2016. Малко по- прашлив е от колкото ми се иска, но за тази цел го нанасям с пръсти. Мазен е, така чче трайността му е сравнително голяма. Използвам го най- вече за вътрешния ъгъл на окото и над устната. По- подробно ревю тук2


Essence I <3 colour intesifying eyeshadow base - това е небезизвестната база за сенки на Есенс, която те имат от доста години, но чак в началото на тази година се реших да си я взема. До колкото четох са променили и формулата освен, че опаковката е с по- различен дизайн. Определено много ми харесва. Дори измества леко от сърцето ми тази на Катрис, която изпозлвам също отдавна. Нанесена на клепача, някак си го матира и не остава мазен, но въпреки това сенките залепват добре ( при Катрис има съвсем друг ефект). Продължавам с тестването, но ми е любимец. 

А кои са вашите любимци от началото на 2017 ? 

Чакам ви в коментарите ! 

Целувки, 
Зарра 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)