неделя, 13 май 2018 г.

Мини продукти и лекарства от първа необходимост при път :)


Здравейте, прекрасни ! 

След едно дългоочаквано пролетно почистване и едно бягство за уикенда с Рапсоди , ще си поговорим какво си струва да вземете в багажа си, от какво може да си вземете мини продукти и какво задължително да не пропускате. 

Ако следите Инстаграм страницата ми, най - вероятно сте разбрали, че бях на Халкидики, за събота и неделя. Очаквах с огромно нетърпение почивката, след много работа, раздяла и куп други неща на главата, имах нужда от бягство. 

За мен, голяма част от вълнението идва и по време на стягането на багажа. Съвсем не обичам да нося много чанти и куфари, предпочитам да съм практична. 


След ден на пролетно почистване и изхвърляне на голям брой опаковки от неизползвани или недовършени неща, се озовах с една кутия, пълна само с мостри и мини продукти. 

Когато пътувам, предпочитам да взимам с мен само малко опаковки - събират се в малък несесер, заемат много малко място и не ми се налага да мисля много, преди да стегна самия багаж. 

В момента, се намирам в добро състояние на кожата на лицето и скалпа, както и самата ми коса. Така че не ми трябваше нещо много специално, което да взема,а и нещата които взех, вече бях ползвала, така че нямаше да е изненада. 



Измивният гел на Clarins , както и пастата за зъби, са стари любимци и си ги обичам много. Когато ги намерих в мини вариант, въобще не се замислих и си ги взех. Ето , че дойде момента и на тяхната употреба.Гелът използвам при измиване сутрин и първа стъпка при махане грима вечер. Сух шампоан си трябва винаги, независимо за колко време заминавате. Влагата на различните места варира, ако имате по- мека коса, като моята, значи се влияе от всички климатични условия.  По същата линия взимам и лак за коса, макар че от доста време не използвам, все пак се запасих с мини , но все пак не пръсках, буклите си останаха цели, въпреки голямата влага и дъжд. 
В мини шише от стара мицеларна вода на Лореал, си прехвърлих малко от водата на Биодерма. Помага ми за грима на очите, дори и само спирала. Определено взимайте винаги такава водичка, освен за очите,премахва и дълготрайно червило. 
Следващите минита, си ги купих специално за пътуването. Не ми се занимаваше да си взимам отделно шишенца и да прехвърлям шампоан и душ гел. Шампоанът съм го ползвала вече и останах доволна, душ кремът също е добър избор и ако сте с по- чувствителна кожа е подходящ. Аз имах "лошия" късмет да отида на лазер малко преди пътуването, така че си беше must have. Лосионът за тяло на Palmers мирише тоооолкова хубаво, че може да си го хапнете преди да го нанесете. 

Откъм декоративната козметика нямаше как да взема минита, така че там всичко си беше както си трябва - естествено цял несесер, който накрая и се скъса :(. 

Продължавам с нещо по- различно, а именно - лекарствата, които аз взех и взимам винаги с мен. 

Като изключим лекарствените продукти при хронични заболявания, които трябва да се взимат редовно, ето и тези, които аз препоръчвам : 

Аналгин, Беналгин, Алка Залцер - всичко, което може да успокои тежко главоболие от алкохол- прекаляване или липса или пък страдате от тежка мигрена. 

Нимезил/Аулин - тук това е само с рецепта, но аз си имам едно саше, предписано ми от Стоматолог, заради кофти мъдрец ( не ви подтиквам да си взимате безразборно, а напомням, ако имате подобен проблем. Обикновено при път винаги нещо такова се сеща, че ви боли.)

Лопедиум/Смекта/Активен въглен - когато пътувате на по- екзотични места, винаги могат да се проявят стомашни проблеми, свързани с храна, вода или климата. По- добре е да сте подготвени. 

Лепенки - не е към лекарствата, но я се ударите някъде, я някоя неудобна обувка и цялата почивка се проваля. 

Спазмалгон/Но Шпа/Бускулизин - Преди време при пътуване получих криза и добре, че моя приятелка се беше сетила и ги беше взела тези сладурчета. Успокояват симптоми и болки на неволевата мускулатура( стомах, най- често). 

Пантенол - едва, едва имаше слънчеви лъчи, но пък ако имаше и някой беше изгорял, ей тогава ставаше лошо. Никога не е излишен. 

Алергозан/Фенистил/ Кларитин - всякакъв вид антихистамин е добре да е в чантичката. При пътуване не е се знае какво може да ви ухапе или пък да се обади някоя позабравена алергия. Моя близка съвсем случайно откри , че се подува от определен вид морски дарове. 

Репеленти - Гривни, спрейове, може и спирали, ако сте на открито. Вече малките гадинки са се събудили и започват лова си на кръвчица. 

Това са моите предложения и идеи за "малко" багаж. 

Ако и вие имате други идеи при компактното събиране за няколко дни, чакам вашите коментари ! 

Целувки, 
Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)