понеделник, 24 април 2017 г.

До дъно :)

Здравейте , прекрасни ! 

Днес ще си поговорим за празни опаковки и с какво впечатление съм след употребата на няколко продукта. 
Докато подготвя поста, се посъбраха още празни опаковки, така че съвсем скоро и продължавам. 

Мисля да не ви отегчавам с много думи, така че да се залавяме за разглеждането ! 

Този път са се събрали повече измивни продукти, но не беше нарочно :D . 


В категория "Коса" поставям шампоана на Gliss за боядисана коса. Един от най- хубавите на пазара за боядисана коса. Аз да си призная го харесвам особено много заради аромата, но мисля че подпомага и запазването на цвета. 
Маската на Дъглас се нарежда дори и сред любимците ми за грижа, жалко, че се предлага само в малки пакетчета, но пък за път или за проба е идеална. Съдържа познатият кератин, както и витамини. Стига за 3 пъти употреба. 


Душ гелът на Ив Роше беше част от подаръчна кутия след игра в блога на Ивета. Много ми допадна. След употребата му започнах да харесвам страхно много аромата на кокос за продукти за тяло и сега съм се запасила ! 

Орхидеята на Tesori dÓriente е доста ароматен душ гел, много силен и запазващ се аромат. Отново го получих като подарък, докато бях обсебена от орхидеите и лилавото, не че сега не съм ! :D

Последният душ гел е от Коледната серия на Ив Роше. Честно казано ароматът не ми хареса особено и с лека мъка го изхабих. Комбинацията от круша и какао не ми допадна. Много повече ми харесва този с боровинка, който в момента използвам. 

Гелът на Балеа за почистване на лице се представи доста добре, предвид че бях спряла да използвам тяхна козметика за лице и съм приятно изненадана. Свалях и грима си с него. Единствен недостатък е, че изсушаваше доста кожата, така че се усеща неприятно опъване след употреба и се налага незабавно нанасяне на крем.
Скрабът на Рефан е продукт към който ще се върна със сигурност. Ароматът на маракуя е божествен, а действието на скраба е наистина добро. Забравих да кажа, че скрабът е захарен, което го прави още по- любим. Единствено съжалявам, че свърши бързо. :( 



Нещо много набързо се вмъква в поста - серията на Schwarzkopf с хайвер за увредена коса - влюбена съм ! Маската всъщност е продуктът, който ме впечатли особено, както знаете, аз определено мисля, че маската е по- важният продукт . В комбинация двата обаче се справиха повече от добре.

Целувки, 

Зарра 


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)