събота, 22 април 2017 г.

dm beauty academy - Красива за 10 минути






Имам блог от около 3 години и съм се стремила винаги да бъда полезна, като изпробвам всичко върху себе си преди да дам мнение или съвет. Имам много забързано ежедневие – работа, тренировки, така че сънят определено ми е скъп, както и свободното време.
Успяла съм да сведа времето за грима сутрин наистина до 10 минути, така че ще ви го пресъздам абсолютно точно ! Пускайте хронометрите и да започваме !

Започвам мноо бързо с мицеларна вода, която да отнеме излишен себум или леки замърсявания. Задължително почиствам лицето всяка сутрин и вечер. В момента се доверявам на Л’Ореал, тъй като не оставя допълнителен филм и подготвя добре лицето .


Следва фон дьо тентът, като аз се доверявам на такъв, с матиращ ефект. Обикновено имат добра покривност и издържат почти целия ден, а също и спестяват време, тъй като няма нужда от използването на пудра след това.
За нанасяне се доверявам на бюти блендър, който предварително намокрям. В момента този на ebelin е перфектен, защото има скосена форма, както и не поглъща голямо количество продукт. И все пак, за да се избегне максимално последното, аз нанасям продукта върху лицето , а не директно върху гъбичката. 


Преминавам към очната линия, която отнема и най- дълго време. Въпреки че си слагам очна линия почти всеки ден, аз също се притенсявам, че мога да объркам или да не се получи еднаква. Трик, който използвам е , нанасянето на по- стара и засъхнала очна линия, за оформяне на основните щрихи и след това повтаряне с черна и плътна. В момента ползвам очна линия на She, която е с по- нестандартна четка, но пък има лек блясък, така че може да проверите определно дали е вашия продукт ! 


Стигаме до любимите ми – миглите ! Обожавам дълги и гъсти мигли, мигли, които са черни и пърхат. Ако и вие сте на тази вълна – препоръчвам новата спирала на Л’Ореал. Първо започвате с фибрите, които този път са черни, за разлика от предната им спирала, отново на този принцип. Нанасям ги в основата и по дължините и определено разликата е веднага видима. Като втора стъпка използвам спиралата и обемът е добавен. Определено си личи, че имате спирала, но тя не утежнява и не слепва миглите. Когато нанасям спиралата натискам леко в основата самите мигли и използвам зигзагообразни движения за по- добро нанасяне. Когато изпозлвате тази спирала не чакайте между двете стъпки, защото когато фибрите позасъхнат правят нанасянето на самата спирала по- трудно. Ако все пак искате може да се спрете и само на първата стъпка, но кой не обича пърхащи мигли ?




Най-най-най любимото от целия ми грим е червилото. Обичам ги под всякаква форма и цветове, но в момента съм завладяна напълно от матовите. Отдавна искам да пробвам червилата  на Боржуа от серията Velvet Mat , така че бързам да ви споделя мнение. Имат лек  матов завършек- нещо, което е добре, тъй като при прекалено мазните и течни червила се налага да се пооправят през деня, а тук ми се наложи само един път, докато съм го носила. Друг плюс е, че не изсушават прекалено много устните. Накрая, но не на послено място, моят цвят е перфектен за ежедневието и работния грим ! Препоръчвам с две ръце !



Може да спрете хронометъра – готови сме ! Визията е много бърза и лесна и ще се самоусъвършенствате всеки изминал ден. Експериментирайте и бъдете себе си.


Ако часовникът показва 7 и 30 , слагайте усмивката и излизайте с новия си грим !




Целувки, 

Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)