събота, 29 април 2017 г.

Color Tattoo - Maybelline New York : Review

Здравейте, прекрасни ! 


Настъпи първият от двата по- дълги уикенда , които ни очакват ! Аз определено имам нужда от почивка, но пък в блога ще има засилена активност. 

Днес съм решила да ви споделя мнение за кремообразните сенки на Мейбълин и опитът ми с тях. 




Откакто ги открих се преродих, когато бързам рано сутрин, защото според мен стоят достатъчно красиво и когато са нанесени самостоятелно на клепача. Може да се добави и очна линия за по- завършен вид или пък ако ги използвате при вечерен грим. 



Няколко пъти съм ги носила и без основа, но при моя клепач е неизбежно да се съберат . 





Издържливостта им е страхотна, носила съм ги и дори, когато след работа съм била на фитнес, което означава около 12 часа носене. 

Цветовете , които аз имам ( Mettalic Pomegranate, Rose Gold) имат лек блясък, който обаче не е натрапчив. 

Mettalic Pomegranate е идеален за есенен грим или пък вечерен. Опитвала съм с него да направя и нещо като очна линия, защото е много красив и не е цвят, който можете да срещнете при много марки или палитри. 

Rose Gold е малко по- универсален и летен. Той също би могъл да се използва при вечерен грим с една по- драматична очна линия. 

Идеални са за път. Имат доста богата гама от цветове, има и някои матови, така че според мен ще задоволят всеки вкус. 

Вие пробвали ли сте ги ? 

Имате ли любим цвят ?

Целувки, 
Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)