събота, 8 април 2017 г.

TAG: Живеем в Женско царство

Здравейте, прекрасни !

Който следи блога, знае за честите ми проблеми с лаптопа. Този път беше малко по- сериозно и отне повече време, защото трябваше да сменя и два сервиза, но пък е важен крайния резултат !
За съжаление, точно преди да се скапе всичко, бях подготвила няколко поста, които заминаха на вятъра, но поне снимките са ми на фотоапарата и съвсем скоро се надявам да напиша всичко , което съм подготвила.

ТАКА ! Стига съм се обяснявала, заглавието все пак не е „ да си разкажа последните няколко седмици от живота „
Прекрасната Мели ме тагна в нещо много интересно и бързам да зарадвам нея и вас с отговорите ми.


Какво означава една жена да живее в женско царство?

За мен Женско царство би било място и някаква необятна реалност, където жените са на първо място уважавани. Не ми се иска да има самотни майки, жени, подложени на насилие и тормоз. Разбира се, не пренебрегвам и самоуважението , но ми се ще да вярвам, че повечето момичета/жени го притежават. Ще ми се мъжкото съсловие да не забравя, че Жена им е дала живот, а също така че нещата, които вършат, могат един ден да се случат и с тяхната дъщеря.
И все пак, за да е забавен таг-а, ще допълня, че ми се иска всяка жена да притежава една огроооомна стая пълна с обувки и дрехи, и чанти, и шалове. И едни красиви тоалетки, препълнени с красиви неща. Нека никоя не излиза от вкъщи без усмивка и най- ще ми е хубаво , ако във Женското царство жените се вдъхновяват една- друга !

Ако бяхте кралица, как щеше да се казва кралството ви?
Ама аз си го имам вече - oceansofcolours.blogspot.com

Кога се чувствате най-красива?
Когато съм с рокля ! Много обичам и полите ! Обожавам и фигурални чорапи ! Мога и да съм с панталон и пак да се чувствам красива, важно ми е да ми е удобно и комфортно, да е в ЯРЪК цвят и всичко си идва по места. А пък ако съм успяла и да направя и грима – съвсем ще ми върви.

Какви дрехи ви карат да сте готова да покорите света?

Малко ще повторя горния отговор, но в допълнение ще кажа, че най- голямото ми оръжие за покоряване на света е усмивката !

Кой е ритуалът ви, с който се изпълвате с енергия?

Ъъъ – спането ! Хахах, истината е, че понякога съм и много енергична, ако не съм се наспала, но за да съм сигурна, че това ще стане, предпочитам да се наспя.

Откъде намирате вдъхновение?

Ровя се в Инстаграм, заглеждам се по хората, природата, животните, говоря с майка ми- абе всичко може да ме вдъхнови, стига да поиска.

Какво ви кара да се чувствате силна и непобедима?

Когато знам, че като се боря и много силно искам нещо- го постигам. Няма невъзнаграден труд, така че докато се боря за мечтите си няма как да не се чувствам силна.

Кое е най-важното качество на една жена?

Всичко ни е важно – от това да сме независими, до това да показваме все пак понякога слабост.
Ако светът беше женско царство, кои са трите закона, които щяхте да прокарате?

1.      Без завист и злоба – само вдъхновение
2.      Повече гримове
3.      По- малко ядове с мъже.


Надявам се, че Таг- ът ви е бил забавен и не твърде отегчителен.

А вие мечтаете ли за женско царство ?

Целувки,

Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)