неделя, 21 май 2017 г.

KIKO Milano Haul



Здравейте, прекрасни !

Както най- вероятно сте видели в Инстаграм, както и за малко във фейсбук страницата на блога, бях в Милано за един уикенд-разходка.
За самото пътуване и преживанянията там, мисля да ви разкажа в отделен пост, както и как да се подготвите за пътуване само с ръчен багаж, което за мен си беше предизвикателство, както и преживяване за първи път.
Днес ще ви разкажа за една емблематична марка козметика за Италия, а именно – КИКО. Нямаше как да подмина техен магазин и затова задължително се отбих. Не си бях набелязала нищо конкретно, но ми се искаше да взема няколко неща за проба. 


Имат наистина огромен асортимент от продукти и серии. Стори ми се, че имат най- много сенки, но това само на пръв поглед.
Взех си две единични сенки. Бяха намалени на по 2,50 евро за бройка. Леко сатенени, добре пигментирани. За съжаление се събират леко в клепача. Изборът ми беше продиктуван от това да имам сенки, с които да мога да направя бърз и лесен грим.  Получава се. За събирането мога да кажа, че и моя клепач е виновен, но какво да се прави :Д. Ще им дам още малко шанс, но най- вероятно ще ги подаря.


Следващото нещо го откраднах като идея от Калина от f_gal и определено не съжалявам. Спиралата с брокат е уникална ! Придава лек блясък, не си мислете, че целите ви мигли са shiny. Ако преди това сте сложили хубава спирала и сте ги разделили добре, според мен ефектът е още по- прекрасен !

Следващите две неща бяха всяко по 1 евро, но не си мислете, че качеството е кофти ! Взех си това доста дръзко лилаво червило , както и молив за очи в същия нюанс. Не се стърпях и си сложих червилото още в магазина, но чакам удобен момент и за молива. 


Вече на касата си взех и best seller-a им – очна линия, която не се разтича или размазва по никакъв повод. Имаше най- различни цветове, включително и бял *wow*,  но аз избрах класическо черно. Апликаторът е доста интересен, на мен ми наподобява капчица, но работата с очната линия не е трудна. 


А вие имате ли нещо на макрата ? Какви са ви впечатленията?
Целувки,
Зарра

2 коментара:

  1. И аз планирам подобно пътуване, та ми е интересна темата с ръчния багаж, ако имаш препоръки за нощивки в Милано също :))

    ОтговорИзтриване
  2. Веси, благодаря ти за коментара :))). С удоволствие ще споделя опита ми :)Очаквай скоро !

    ОтговорИзтриване

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)