сряда, 17 май 2017 г.

Maybelline New York Fit me! Foundation: Ревю

Здравейте, прекрасни ! 

Как сте? 

Тази събота най- накрая се осъществи дългоочакваното пътуване до Милано, така че се надявам липсата на пост да е оправдана ! Ще се опитам да компенсирам, като ви разкажа по- подробно за самото пътуване в отделен пост. Но дотогава ще ви разкажа моите впечатления , за един от новите фон дьо тени на Мейбълин. 



Фон дьо тените навлязоха скоро на пазара и определено предизвикаха интерес в мен. Много харесвам покритие с матов финиш - стои красиво, кожата ми е подходяща за такъв тип покритие, а също и спестява време рано сутрин, тъй като няма нужда от пудра. 

От марката обещават освен това и видимо свиване на порите, което пък ще доведе до още по- порцеланова на вид кожа. 

*съжалявам за кривата снимка, от blogger.com ми правят този номер за втори път*

От кампанията на ДМ ми бяха изпратили цвят номер 130, който тотално не беше подходящ за мен, затова реших да го смеся с най- светлия - 110 и се получи добър нюанс . 

Нанасям комбинацията с четата от Титаниа, като за момента, мисля че с нея става най- прецизно. 

Серията предлага доста цветове и мисля, че е най- богатата серия фон дьо тени от марката. 

За съжаление, продуктът не издържа цял ден на лицето, като зоните около носа са най- видими в края на деня. 

Покритието е средно, а консистенцията е доста течна. 

Според мен изборът на цвят също е улеснен , заради богата гама нюанси. 

В заключение мога да кажа, че съотношението цена- качество е оправдан и ако искате да пробвате матиращ фон дьо тен на ниска цена- този е вашият !


А вие пробвахте ли го вече ?

Какво мислите ?

Целувки, 

Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)