четвъртък, 4 май 2017 г.

До Дъно :) част 2

Здравейте, прекрасни ! 

Как сте ? 

Знам, че поста с другите празни опаковки беше прекалено скоро, но пък свърших всичко наведнъж, а за един пост щеше да е прекалено. 

Тази седмица имам нови задължения на работа и с тренировките засилвам нещата, но пък намирам време за блога, което ме радва много ! Надявам се и вие да четете с удоволствие. 

Тук успях да събера, както бяла козметика, така и декоративна, която или е свършила или вече не ми харесва и няма да й намеря приложение. 
И аз се чудя как се събраха толкова много шампоани ! Голямо тестване беше. 

Новият шампоан на Elseve си го взех още, когато не беше започнала масовата реклама. Съдържа глина, подпомага подхранването на коса, която е омазнена в корените, но пък има сухи краища. Въпреки че се боядисвам, третирам доста често косата си, както и тренирам, което омазнява и изпотява допълнително скалпа. Шампоанът се пени добре, мирише страхотно, беше ми идеален. Редувах го с този на Oblepikha Siberica , тъй като вторият ми беше доста силен. 

Refresh me на Aura беше спонтанна покупка. Цветът ми беше малко тъмен, но пък покривността му беше задоволителна и си го използвах с кеф. В момента имам прекалено много фон дьо тени, така че мисля да не си взимам скоро втори такъв.

All about matt на Есенс беше добро попадение като за нещо много леко, което има лек матиращ ефект. По принцип не ми се занимава да нанасям и пудра, така че това беше идеално решение. 

Fit Me пудрата на Мейбълин не ми хареса особено. Не беше особено покривна и издържлива. Хвърлям я почти пълна. Мисля че вече не я предлагат.

Лентичките на Балеа за съжаление също не ми харесаха. Не залепваха добре и почти нищо не събираха. 

Следващият шампоан в списъка е този на Здраве с ментол. Обещава енергизиращо и освежаващо действие, което наистина има. Чувствам и леко охлаждане след употреба, което е много приятно. Доволна съм и от другите в серията. 

Душ гелът на Palmolive с аромат на шоколад е божествен. Има консистенция на някое шоколадово кремче. Ароматът се задържа доста дълго. 

От серията Ultra Doux много харесвам шампоана за боядисана коса. Има много хубав аромат и косата ми е мека и се разресва лесно още преди да използвам балсама. 

За Oblepikha Siberica вече съм говорила в "Любимци за началото на годината", но пък вече му дойде края, така че го изхвърлям с мъка. Нямам търпение да пробвам останалите им продукти. За този мога да кажа отново, че измива много добре, мирише силно, но пък подхранва и ми хареса ! 

Използвали ли сте нещо от изброените ? 
Харесват ли ви такъв тип постове ? 

Целувки , 
Зарра

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Blogger news

Blogroll

Powered By Blogger

About

blogger dreamer looking for my right place in this world :)